Neste ano, non se vaí firmar ningún contrato que poída chegar a realizarse na antiga Astano.
Este decembro, so quedarán os 200 empleados que están alí para pasar a escoba.
Como publicouse estos días, no último ano reduciuse en máis da metade o cadro de persoal de compañias auxiliares que están a traballar na antiga astano. Xa quedan menos da metade dos bloques do último encargo para a marina australiana, despois teremos que afrontar un largo deserto.
Esto foí o que quixeron os sindicatos, manterse na "Formula 1 del naval".

Hai que buscar os contratos no exterior,e nun campo onde hai que loitar con empresas moi competitivas. Por outro lado, ante a situación económica global,os países ofertan plans de construccións conxuntos ou de adquisición de tecnoloxía, é dicir queren comprar os planos dos barcos e facelos eles.Podemos por o exemplo de Brasil,que permitirá a construcción dunha fragata no país gañador,e os outros doce faranse nos seus estaleiros.Idéntica situación teremos en Turquía....
En resumidas cuentas, Navantia vaí naufragar nun mercado cautivo e con el vaíse levar moitas empresas auxiliares.
No hay comentarios:
Publicar un comentario