sábado, 2 de abril de 2011

La CIG teme la pérdida de 500 empleos en el naval de Ferrol

Ferrol. 

 Ante la acuciante falta de trabajo en los astilleros de Ferrol, la CIG ya anima a "participar en movilizacións contra o Goberno central e a Xunta de Galicia". La ocupación en aceros en Navantia-Ferrol "baixará este ano un 15%, o que supón a perda de 400 ou 500 postos de traballo", según el sindicalista Marcelo Amado. La gran caída llegará entre noviembre y diciembre.

E incluso para la factoría de Navantia-Fene se prevé que "aceiros quede sen ocupación durante este mesmo 2011".
Manuel Grandal, portavoz de la CIG en Ferrolterra, afirma que "só nos queda o camiño das movilizacións para defender o naval, plantexamos a convocatoria de protestas". Grandal, trabajador de Navantia, no duda en calificar como "pollos" a "os políticos do PSOE, PP, IU, CCOO e UGT que enganan á cidadanía". Y reclama que "non nos intenten facer comulgar con roldas de muíño, as propostas de Xunta e Goberno central son ofensivas, como a adxudicación de cinco buques de acción marítima para os estaleiros de Cádiz".

La CIG se muestra especialmente molesta con el Consello de la Xunta celebrado en Ferrol, tras el cual Feijóo anunció un plan inconcreto para los terrenos ociosos de Astano. "O PP desembarca aquí con semellante proposta, non se entera de nada, está de coña?", se preguntó ayer Grandal. También hay críticas contra Cayo Lara (IU): "Dixo que éramos afortunados por depender da administración, cando Ferrol é a comarca onde máis medra o paro no Estado."

No hay comentarios: