sábado, 14 de febrero de 2009

Ten que entrar aire fresco que leve a podremia que se respira no Parlamento”

Xoán Gato comenzó la campaña de TEGA en su concello, Narón, y ante un auditorio acostumbrado a escuchar a este político que hasta hace poco tiempo ostentaba la alcaldía.
Gato no defraudó y centró su intervención en el ámbito local.
Así, repasó sus años de gobierno “cando chegamos era pouco máis que un barrio dormitorio de Ferrol e que transformamos no maior polo industrial do norte de Galicia e na oitava cidade da nosa terra” y las trabas de otras administraciones “xa non pola falta de axudas da Xunta e do Estado, senón que moitas veces chegaron a poñer impedimentos ao noso crecemento”.

El candidato de TEGA a la presidencia de la Xunta recorrió un sinfín de sombras: la reconversión industrial, promesas como la carretera de Caneliñas, el tren, auditorio de Caranza, las tasas de paro más altas, el salario medio más bajo, una población envejecida, etc, que hace pensar a Xoán Gato que “estannos a converter nun país de súbditos en lugar de ser un país de cidadáns con dereitos”.
Gato explicó la necesidad de una opción como Terra Galega “máis necesaria que nunca” e integrado por “os López, os García, os Mosquera... e xente anónima que está farta de que a enganen”.
El ex alcalde de Narón se dirigió especialmente a los jóvenes para indicarles que “temos que defender o voso futuro. O 1 de marzo temos que botar a esa xente do Parlamento, abrir unha nova porta e deixar que entre un aire fresco que leve con el a podremia que se respira alí”.

No hay comentarios: