domingo, 13 de mayo de 2012

Preparando alargar el veto otros 10 años

La historia se vuelve a repetir

Como soese dicir, "era sabido".
Se co PSOE tiveronse que aturar 8 anos de desmantelamento do naval, impedindo e negando unha e outra vez o aproveitamento das instalacións da antiga Astano, o papel agora comeza o PP a representalo a perfección.

Con nomes e apelidos,Arsenio Fernandez de Mesa,deputado do PP botou as anteriores lexislaturas do goberno socialista requerindo a construcción civil para a antiga Astano,o levantamento do veto.Suxerindo que a carga de traballo se esgotaba.
Aquí en Galicia, xa no 2009,o Sr Feijoo, falou dun centro de reparacions en Ferrolterra,incluso chegou a suscribir "un contrato",dixo que no verán pasado de un plan para antiga Imenosa.

Todo Fume.Ao igual que os seus compinches socialistas,perdeu xa faí tempo a sua credibilidade.Por iso,noticias como as de supostos contratos con Pemex, non se van facer,e so son anuncios para os seus palmeiros e seguidores,que co paso do tempo serán promesas esquecidas.


Otra reconversión calentando motores

Ahora que alcanzaron o poder,suscriben a mesma tónica que o goberno Zp.Teñen a excusa perfecta:
"Es que no sabíamos que esto estaba tan mal", "nos avalan los votos de los ciudadanos para hacer lo que queramos" .

E é que gañaron as eleccións presentando un programa difuso,e desdicense unha e outra vez de cousas ditas en campaña electoral.

Agora existe unha excusa perfecta para fulminar o estaleiro.Sen carga de traballo, non hai razons para manter os empregos.Xubilacions e prexubilacions en camiño.

Os seguidores do PP,dirán que será para salvar o naval, e os do Psoe dirán que se acaba co futuro dos fillos.O conto de nunca acabar,intercambiandose os papeis.
O Bng acaba de presentar unhas preguntas ao goberno central sobre o futuro dos estaleiros.Xa veredes a resposta. A culpa do PSOE e blablabla.


El sector naval, cerca del punto y final en Galicia.

Galicia,terra de mar,de mariñeiros,de contrucción de buques, É UN FEITO, está a punto de por o punto e final a construcción naval na sua historia.

O sistema fiscal tax lease,mediante o cal obtiase unha ventaxa competitiva de precios,non vai ter unha solución cercana no tempo.Os estaleiros do Sur de Galicia necesitan de forma inmediata novos contratos,e o expediente de Bruselas aínda esta a comezar.Polo tanto co paso do tempo,Vulcano, Metalships, Freire,Barreras e demais,irán entrando en concurso de acreedores e comezando a sua desmantelación.

Pero a cousa non remata aquí.Se no Sur,os estaleiros xa están maís mortos que vivos,en Ferrolterra,o sector público vaí entrar en barrena irremediablemente.
Sen opcións de acadar contratos militares internacionais pola situación económica,e porque os países so queren a inxeñería ocupandose eles da construcción,so quedan os pedidos da Armada,que  tamén non ten recursos.
O dique flotante, no cal o goberno,ten que gastar 200 millóns de euros ( e xa veremos se se podería facer...),non ten visos de que ese vaía consignar.A sua rendabilidade está maís que en entredito,xa que se o fose,non vos preocupedes que os cartos xa aparecerían da inversión privada,pero por algo é que nadie se atreve a propoñelo.


Marchando otro veto hasta 2025

Aínda que poída parecer "de chiste" ou unha broma de mal gusto (descartando que este gobierno vaía a renegociar a eliminación do veto), as posibilidades de que se volva a ampliar de novo a prohibición de construcción de buques en Navantia Fene,está máis viva que nunca.

No sur de Galicia,debido ao expediente do tax lease (aínda en fase de sentencia),hai 3000 millóns de euros en posibilidade de ser consideradas axudas ilegais. E por moito que queira facer o goberno,a decisión da Comisión europea, haberá que cumplila.

A futura negociación que se terá que facer coa CE,si ou si,para ou pagar as axudas ou salvar Navantia,pasará irremediablemente  por unha renegociación das condicións actuais. A desculpa de que Astano nestes tempos xa nos sería competitivo e con outras axudas a reconvesión, como compensación, o futuro da antiga factoría esta máis que en entredito.

Acordaredevos disto dentro de un ano.


1 comentario:

Anónimo dijo...

¿Qué quiere decir el último párrafo de esta entrada?

¿por qué hay que renegociar con la CE nada sobre Navantia?