jueves, 26 de febrero de 2009

Blanco Parga reitera la promesa del Bloque de recuperar Astano para la construcción naval civil

El candidato número cinco del BNG por A Coruña, Fernando Blanco Parga, reiteró ayer en un mitin en Xuvia el compromiso de su partido para que Astano vuelva a la construcción naval civil.
«Tería sido mellor que o Goberno do Estado, en vez de regalar millóns de euros ao sistema bancario, os destinara á recuperación do sector naval na ría de Ferrol como elemento de recuperación económica e freo a perda de poboación da nosa comarca», afirmó el diputado nacionalista durante el mitin en Narón.
Fernando Blanco calificó los 42 meses de presencia del BNG en la Xunta como «os máis esperanzadores da historia de Galiza» y pidió a la gente que acuda a votar «para non truncar as arelas de cambio e consolidar un novo xeito de gobernar, tendo a Galiza e non a Madrid como referente».
El candidato pidió el voto para el BNG, que «converteuse no centro de todos os ataques durante a campaña, porque «defende os intereses colectivos de todos os galegos», y para evitar el retorno del PP que «únicamente defende os intereses dos seus amigos».

No hay comentarios: