jueves, 19 de mayo de 2011

Los candidatos feneses ofrecen en Radio Voz sus medidas para Astano

Debate de los candidatos a la alcaldía de Fene



Volver a ocupar los terrenos carentes de actividad de la antigua Astano es la máxima prioridad para la totalidad de los candidatos a la alcaldía que se presentan a las próximas municipales en el Concello de Fene. Los aspirantes debatieron ayer en Radio Voz Ferrol (105,4 FM) y desgranaron sus propuestas para la factoría naval.

En ese sentido, el actual alcalde y candidato del PSOE, Iván Puentes, defendió que el astillero «ten que ser público con carga de traballo». Indicó que «nin compartimos o veto á construción naval civil, nin a proposta do BNG de venderllo a Barreras». Por eso apuesta por estudiar «novas liñas de negocio como a eólica mariña, que pode garantir carga de traballo durante anos».
Para Juventino Trigo, candidato del BNG, la prioridad es «buscar solucións e crear emprego» porque «o que non pode ser é ter ese solo industrial pechado e ocioso». «Vamos a pelexar dende o primeiro momento para eliminar o veto e dotar de carga de traballo ao Concello».
Desde el PP, Gumersindo Galego destacó que «foi co PP co que se encheu a carteira de traballo de Navantia». Y Carmen Martínez (IU) apostó por «unirnos todos dunha vez para traer traballo a Astano».

No hay comentarios: