martes, 18 de noviembre de 2008

Navantia Fene

FERROLTERRA
http://www.diariodeferrol.com/
IAGO VARELA

MARTÍNEZ (*)

As inxustas restricións adoptadas contra Astano, que limitan a construción naval civil até o 2015, deixaron ao estaleiro cunha plantilla de 300 postos de traballo e converteron a factoría nunha compañía auxiliar da antiga Bazán. Impónselle a Astano a obriga de non poder facerse con algún dos innumerábeis encargos que este sector está a demandar, de asistir impasíbel a ver como outros estaleiros de Galiza rexeitan a construción de buques por saturación de traballo ou falta de instalacións acaídas, como as que ten o estaleiro fenés. Cómpre destacar a actitude impoluta que do BNG na defensa da volta de Astano á construción naval civil. Cantas foron as iniciativas levadas a cabo no Parlamento Galego? Cantas as veces que Francisco Rodríguez e Francisco Jorquera puxeron voz en Madrid ás reclamacións de toda unha comarca? Ao abeiro desas reclamacións, a Consellaría de Innovación e Industria presentou o Plan Industrial para o estaleiro de Fene, un plan sólido que conta co apoio económico das principias caixas do país e co que se crearían máis de 3000 postos de traballo, contando os directos e indirectos, o que sen lugar a dúbidas revitalizaría económica e socialmente a comarca, non coma o coñecido como Plan Ferrol, que ten demostrado ser non máis ca unha entelequia propagandística. Asistimos pois ao espectáculo de ver como Ferrolterra lidera os índices de paro de Galiza, como as mozas e mozos teñen marchar fóra... Dende Galiza Nova preguntámonos: Quen rescata a Ferrolterra?

(*) IAGO VARELA MARTÍNEZ É RESPONSABEL COMARCAL DE GALIZA NOVA

http://www.lavozdegalicia.es/ferrol/2008/11/18/0003_7323622.htm

El alcalde de Fene, el socialista Iván Puentes, mostró ayer su apoyo a parte de las reivindicaciones del comité de empresa de la antigua Astano, con quien se reunió para analizar la situación de la compañía. El regidor coincide con los interlocutores sociales en la necesidad de que se concrete la especialización del astillero de Fene y de que se aumente la carga de trabajo en la factoría, tanto en el ámbito civil como en el militar, «dentro do seu funcionamento como empresa pública».

Los sindicatos le hicieron entrega al alcalde de una moción, que se comprometió a entregar al resto de los grupos y posteriormente llevarla a un pleno.

José Rico, presidente del comité de empresa, valoró positivamente el encuentro, por cuanto los delegados sociales encontraron receptividad a sus demandas. Los interlocutores sindicales consideran que ahora es un buen momento para que la Unión Europea revise las limitaciones impuestas al astillero y le permitan construir buques civiles, además de militares. «Queremos más civil, pero dentro del sector público», insistió Rico, quien añadió que los delegados sociales rechazan la iniciativa de utilizar la planta para el desguace de buques, una posibilidad lanzada por el diputado del PP Arsenio Fernández de Mesa.

Sector «off-shore»

Además, los representantes de los trabajadores también reclaman que el astillero pueda mantener su última especialización, la construcción de todo tipo de plataformas marítimas.

Por otro lado, el Concello ferrolano celebra esta tarde un pleno para abordar la situación de Navantia.






No hay comentarios: